Дошкільний навчальний заклад №27 «Джерельце» протягом 2019-2020 навчального року спрямував свою роботу на виконання Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад, Національної доктрини розвитку освіти, міської програми «Вчитель», Статуту дошкільного навчального закладу, перспективного плану роботи дошкільного навчального закладу №27, Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у світі», інструктивно-методичних листів.

ДНЗ № 27 працює за 10,5 та 12-годинним режимом.

У своєму складі ДНЗ має 10 вікових груп у яких виховувалось 220 вихованців. З них:

- 3 групи для дітей раннього віку;

- 2 групи дошкільні логопедичні;

- 5 груп дошкільні.

Дошкільний навчальний заклад укомплектовано відповідно до штатного розпису:

- 18 вихователів;

- 2 музичних керівника;

- 1 психолог;

- вчителі-логопеди;

- 1 інструктор з фізкультури.

Якісний склад педагогічних кадрів на кінець 2019-2020 навчального року по фаху:

- З вищою освітою – 13 чол. (50%);

- З середньою спеціальною освітою – 13 чол. (50%).

1 педагогічний працівник навчається заочно та здобуває вищу дошкільну освіту (Сторчак Н.В.)

У 2019-2020 навчальному році атестувалося 4 педагогічних працівники. Музичний керівник Роговик О.В., вихователі Шушпаннікова Т.В., Келеп О.М. підвищили фаховий рівень на курсах підвищення кваліфікації.

Втілюючи у життя державну політику в галузі освіти, педагогічний колектив ДНЗ №27 протягом навчального року працював над проблемою «Удосконалення професійної майстерності педагогічних кадрів, формування у дітей здорового способу життя та свідомого ставлення до свого здоров’я шляхом впровадження здоров,язберігаючих та здоров,яформуючих технологій», забезпечував виконання таких завдань:

1. Формування мовленнєвої компетентності дошкільника та забезпечення високого рівня мовленнєвої культури педагога.

2. Використання особистісно-орієнтовного підходу до розвитку кожної дитини (через гру), впроваджувати в освітній процес практичний педагогічний досвід роботи новітніх технологій виховання та навчання.

Працівники дошкільного навчального закладу №27 взяли участь у щорічній міській виставці педагогічних досягнень «Сплітаємо вінок ідей», на яку були представлені роботи вихователя Шушпаннікової Т.В. та вчителя-логопеда Грінченко К.Б.

На базі закладу проводились заходи місцевого рівня, а саме методичні об’єднання та семінар-практикуми для педагогічних працівників міста.

З метою підвищення професійного рівня педагогів та обміну передовим педагогічним досвідом протягом навчального року було проведено колективні перегляди на тему: «Ігрова діяльність дошкільнят – основна форма навчання і виховання» (вихователь Погранична С.О.), «Формування зв,язного мовлення у дошкільників» (вихователі Коваленко Л.В., Хаткевич Ж.І.).

Комплексно вивчено стан освітньо-виховної діяльності старшої групи (вихователь Коваленко Л.В.). Тематично вивчено: «Стан рівня розвитку мовленнєвої компетентності дошкільника», «Стан освітньо-виховної роботи за змістовною лінією «Я психічне» сфери «Я сам», «Організацію роботи з дітьми щодо ігрової діяльності».

Проведено 4 засідання методичного об,єднання педагогічних працівників ДНЗ №27 на тему: «Гра – провідна діяльність дитинства». Проведено 3 засідання семінару-практикуму педагогічних працівників на тему: «Розвиток зв,язного мовлення у дошкільників за Базовою програмою розвитку дитини «Я у Світі».

Щокварталу здійснювався моніторинг засвоєння програмових знань дітьми.

Виконання всіма учасниками освітнього процесу рекомендацій психолога забезпечило своєчасну корекцію розвитку дітей різних груп „ризику”.

Проведення логопедичних занять з психомоторної корекції та трансформація у педагогічну практику роботи з дітьми вихователів та фізкерівника прийомів та вправ психофізичного розвитку дошкільнят позитивно вплинули на усунення мовленнєвого недорозвитку і негативного впливу мовленнєвих розладів на формування пізнавальної діяльності і психічний розвиток загалом дітей старшого дошкільного віку.

Це все давало можливість прослідкувати зміни, що відбувались у розвитку кожної дитини та вносити необхідні корективи в роботу з дошкільнятами.

Робота з дітьми потребує від вихователя постійного удосконалення своєї педагогічної майстерності. Адміністрація і методична служба намагалися створити такі умови, які б давали змогу педагогу виявити творчість, реалізувати себе як особистість. Саме методична робота з педагогічними кадрами була спрямована на вивчення стилю та результативності роботи вихователя, забезпечення безперервної освіти педагога, його творчого зростання.

Кількісний і якісний аналіз оцінювання методичних заходів, проведених упродовж навчального року, показав, що всі вони носили науково-методичний і пізнавальний характер, сприяли підвищенню професійної компетентності педагогів, покращенню якості освітньо-виховного процесу.

У минулому навчальному році збільшилась кількість вихователів-початківців. Робота з ними – це один із вагомих напрямків діяльності методичної служби на новий навчальний рік. При чому ця робота потребує нетрадиційного підходу. Вона повинна бути спрямованою на поповнення практичних знань, умінь та навичок, потрібних для роботи з дітьми дошкільного віку.

Упродовж 2019-2020 навчального року покращилася матеріально-технічна база закладу та зокрема груп. Покращення відбувалося за участі спонсорської допомоги батьків вихованців. Замінено 5 вікон та 5 балконних блоків у групових кімнатах; 4 вікна у спортивному залі, 2 вікна у методичному кабінеті. У деяких групових кімнатах переклеєно шпалери та замінено старий лінолеум на новий. У старшій групі (вихователь Коваленко Л.В.) зроблено капітальний ремонт туалету. У закладі замінено 5 старих унітазів на нові. У деяких групах замінено килимкове покриття.

Переклеєно шпалери у методичному кабінеті. Замінено лінолеум у спортивному залі.

Пофарбовано вікна, плінтуса, спортивні споруди та ігрові майданчики навколо закладу.

Придбано 25 стільчиків, меблі для ігрових осередків «Магазин», «Кухня», «Лікарня», «Бібліотека». Деякі групи замінили килимкове покриття. Поновлено матеріальну базу методичного кабінету. Придбано методичну літературу у кабінет та по групах. По групах з допомогою батьків придбано безліч іграшок та демонстраційного матеріалу для роботи вихователя на занятті з дітьми.

Аналіз роботи колективу у 2019-2020 навчальному році свідчить, що її можна оцінити як задовільну.

В.о. завідувача Н.М. Слободяник

Кiлькiсть переглядiв: 124

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Сторінка для батьків

Дата останньої зміни 26 Березня 2024

Фотогалерея