Дошкільний навчальний заклад №27 «Джерельце» протягом 2018-2019 навчального року спрямував свою роботу на виконання Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад, Національної доктрини розвитку освіти, міської програми «Вчитель», Статуту дошкільного навчального закладу, перспективного плану роботи дошкільного навчального закладу №27, Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Дитина», інструктивно-методичних листів.

ДНЗ № 27 працює за 10,5 та 12-годинним режимом.

У своєму складі ДНЗ має 10 вікових груп у яких виховувалось 220 вихованців. З них:

- 3 групи для дітей раннього віку;

- 2 групи дошкільні логопедичні;

- 5 груп дошкільні.

Дошкільний навчальний заклад укомплектовано відповідно до штатного розпису:

- 18 вихователів;

- 2 музичних керівника;

- 1 психолог;

- 3 вчителі-логопеди;

- 1 інструктор з фізкультури.

Якісний склад педагогічних кадрів на кінець 2018-2019 навчального року по фаху:

- З вищою освітою – 13 чол. (50%);

- З середньою спеціальною освітою – 13 чол. (50%).

У 2018-2019 навчальному році атестовано 7 педагогічних працівників.

Практичний психолог Влад С.П. була на курсах підвищення кваліфікації.

На базі закладу було проведено методичне об'єднання для вихователів раннього віку та середніх груп міста.

З метою підвищення професійного рівня педагогів та обміну передовим педагогічним досвідом протягом навчального року було проведено колективні перегляди на тему: «Ігрова діяльність дошкільнят – основна форма навчання і виховання» (вихователь Погранична С.О.), «Формування зв'язного мовлення у дошкільників» (вихователі Коваленко Л.В., Хаткевич Ж.І.).

Комплексно вивчено стан освітньо-виховної діяльності старшої групи (вихователь Дахно Т.М.). Тематично вивчено: «Стан рівня розвитку мовленнєвої компетентності дошкільника», «Стан освітньо-виховної роботи за змістовною лінією «Я психічне» сфери «Я сам», «Організацію роботи з дітьми щодо ігрової діяльності».

Проведено 4 засідання методичного об'єднання педагогічних працівників ДНЗ №27 на тему: «Гра – провідна діяльність дитинства». Проведено 3 засідання семінару-практикуму педагогічних працівників на тему: «Розвиток зв'язного мовлення у дошкільників за Базовою програмою розвитку дитини «Дитина».

Щокварталу здійснювався моніторинг засвоєння програмових знань дітьми.

Виконання всіма учасниками освітнього процесу рекомендацій психолога забезпечило своєчасну корекцію розвитку дітей різних груп „ризику”.

Проведення логопедичних занять з психомоторної корекції та трансформація у педагогічну практику роботи з дітьми вихователів та фізкерівника прийомів та вправ психофізичного розвитку дошкільнят позитивно вплинули на усунення мовленнєвого недорозвитку і негативного впливу мовленнєвих розладів на формування пізнавальної діяльності і психічний розвиток загалом дітей старшого дошкільного віку.

Це все давало можливість прослідкувати зміни, що відбувались у розвитку кожної дитини та вносити необхідні корективи в роботу з дошкільнятами.

Підвищенню рівня професійної майстерності педагогів та їх компетентності сприяли проведені психолого-методичною службою ДНЗ консультації: «Кризи дитячого розвитку» (практичний психолог Влад С.П.), «Оздоровчі технології на заняттях з фізкультури з дітьми дошкільного віку» (інструктор з фізкультури Карімов О.С.), «Мовленнєвий розвиток дитини, як чинник становлення особистості дитини» (вчитель-логопед Кудряченко О.С.), «Ігрова терапія, як форма психологічної допомоги» (практичний психолог Влад С.П.), «Причини складної адаптації дитини до дошкільного навчального закладу» (вихователь-методист Шило Ю.В.).

Робота з дітьми потребує від вихователя постійного удосконалення своєї педагогічної майстерності. Адміністрація і методична служба намагалися створити такі умови, які б давали змогу педагогу виявити творчість, реалізувати себе як особистість. Саме методична робота з педагогічними кадрами була спрямована на вивчення стилю та результативності роботи вихователя, забезпечення безперервної освіти педагога, його творчого зростання.

Кількісний і якісний аналіз оцінювання методичних заходів, проведених упродовж навчального року, показав, що всі вони носили науково-методичний і пізнавальний характер, сприяли підвищенню професійної компетентності педагогів, покращенню якості освітньо-виховного процесу.

У минулому навчальному році збільшилась кількість вихователів-початківців. Робота з ними – це один із вагомих напрямків діяльності методичної служби на новий навчальний рік. При чому ця робота потребує нетрадиційного підходу. Вона повинна бути спрямованою на поповнення практичних знань, умінь та навичок, потрібних для роботи з дітьми дошкільного віку.

Основними проблемами залишаються:

· низький рівень особистої участі педагогів у проведенні певних заходів

· недостатня професійна компетентність окремих педагогів (особливо початківців)

· занижена самооцінка власних можливостей, сумніви щодо досягнення успіху.

Вихователі використовували методи:

- інтерактивні;

- експериментування досвідів;

Упродовж 2018-2019 навчального року покращилася матеріально-технічна база закладу та зокрема груп. Покращення відбувалося за участі спонсорської допомоги батьків вихованців. Замінено 7 вікон та 2 балконних блоків у групових кімнатах. У деяких групових кімнатах переклеєно шпалери та замінено старий лінолеум на новий. У ясельній групі та молодшій логопедичній зроблено капітальний ремонт туалету. У деяких групах замінено килимкове покриття. Пофарбовано вікна, плінтуса, спортивні споруди та ігрові майданчики навколо закладу.

Поновлено матеріальну базу методичного кабінету. Придбано методичну літературу у кабінет та по групах. По групах з допомогою батьків придбано безліч іграшок та демонстраційного матеріалу для роботи вихователя на занятті з дітьми.

Перспективними напрямками роботи з батьками на наступний період є:

§ формування тісного взаємозв’язку ДНЗ із сім’єю, вивчення особливостей спілкування в сім’ях з метою здійснення диференційованого підходу до кожного вихованця;

§ проведення родинних свят, батьківських зборів, відчинених дверей; робота консультпунктів;

§ особистісна діагностика дітей, індивідуальне консультування батьків психологом, логопедом з метою вирішення труднощів і проблем розвитку дітей;

§ розробка і втілення інноваційних форм роботи з батьками;

§ системний підхід у взаємодії ДНЗ та сім’ї.

В.о. завідувача Н.М. Слободяник

Кiлькiсть переглядiв: 82

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Сторінка для батьків

Дата останньої зміни 26 Березня 2024

Фотогалерея